فلوچارت

درباره خدمت

اطلاعات خدمت

سنجش دیدگاه

ارایه این خدمت رایگان می باشد

 زیر خدمت ها:

اعطای تسهیلات به کارگاه های تولید صنایع دستی۱۳۰۷۱۳۷۷۱۰۴

۱. اعتبارات و تملک داراییهای سرمایه گذاری

۲.نظارت بر پیشرفت فیزیکی تأسیسات 

گردشگری

۳. نظارت بر نحوه استفاده از تسهیلات

 بانکی

پرسش های همگانی

پرسش های متداول:

۱-  پرداخت تسهیلات از چه منابعی می‌باشد؟

o       طریق منابع داخلی

o       منابع صندوق توسعه ملی

o       سامانه کارا

o       اشتغال فراگیر (سایت بهین یاب)

۲-  چه طرح‌های مشمول دریافت تسهیلات می‌شوند؟

طرح‌هایی که جزء مصادیق گردشگری بوده و پس از تکمیل در حوزه گردشگری ارائه خدمات می‌نمایند.

۳- چه طرح‌های مشمول دریافت یارانه سود و کارمزد می‌شوند؟

طرح‌هایی که از طریق سازمان معرفی‌نامه داشته باشند و به بهره‌برداری رسیده‌اند مشمول دریافت یارانه هستند. و پروژه‌هایی که از طریق منابع صندوق توسعه ملی تسهیلات دریافت کرده باشند و یا شخصا و بدون داشتن معرفی‌نامه بانکی از طرف سازمان از بانک تسهیلات دریافت نموده باشند مشمول دریافت یارانه نمی‌شوند.

۴-    زمان بررسی پرونده تا معرفی به بانک مدتی است؟

در صورت تکمیل بودن مدارک پس از تشکیل پرونده و تهیه صورت جلسه و بررسی پرونده در کمیته تسهیلات بانکی و نهایت معرفی به بانک ۲۰ روز کاری طول می‌کشد.

نام خدمت : اعطای تسهیلات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به متقاضیان


کد خدمت :۱۳۰۷۱۳۷۰۰۰


نوع خدمت : خدمت به کسب و کار(G2B) و خدمت به شهروندان(G2C)


زمان ارائه خدمت : ساعت کار اداری


 

 

  1. مدارک شناسایی اعم از کپی شناسنامه – کارت ملی (متقاضی و در صورت حقوقی بودن اعضاء شرکت)

    – اساسنامه شرکت (در صورت حقوقی بودن )

    – سند مالکیت طرح

    – موافقت اصولی

    – مجوز ایجاد

    – پروانه گردشگری با کاربری گردشگری

    – مصوبه کمیته اعتباری استان

    – فرم ۲۱ صفحه ای

    – طرح توجیهی فنی واقتصادی طرح در قالب سی دی

    – جدیدترین تصاویر پروژه

    – کروکی محل اجرای طرح

    – نقشه های طرح

کلیه سرمایه‌گذارانی که اهلیت سرمایه‌گذاری داشته باشند و واجد شرایط اعطای تسهیلات در بخش گردشگری باشند می‌توانند درخواست خود را ارائه نمایند.

آیین نامه تشکیل و اداره مناطق نمونه گردشگری و ماده ۸ قانون تشکیل سازمان میراث فرهنگی

  • جهت دریافت تسهیلات متقاضی می‌تواند با مراجعه به پورتال سازمان وارد بخش خدمات الکترونیک شده و در قسمت اعطای تسهیلات درخواست خود را براساس فرم‌ها و جداول بارگذاری شده تکمیل و نسبت به ثبت و بارگذاری مدارک مورد نیاز  از طریق سامانه ااقدام نماید.
  • اعلام زمان ارائه خدمت در ایام هفته و سال:متقاضی می تواند به صورت حضوری همه روزه به غیر از ایام تعطیل و در ساعات اداری به اداراه کل استان مربوطه مراجعه و درخواست خود را ارائه نماید.همچنین متقاضی از طریق سامانه نیز به صورت ۲۴ ساعته می­تواند اقدام به درخواست تسهیلات نماید.
  • اعلام زمان تحویل درخواست:

    به محض مراجعه متقاضی محترم و ارائه درخواست اداره کل استان، در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی درخواست نامبرده اقدام و پس از تشکیل و تکمیل پرونده تسهیلاتی نتیجه حداکثر تا ۲۰ روز کاری به اطلاع وی رسانده می­شود.

  • اعلام نحوه درخواست خدمت:

    برای درخواست خدمت به آدرس ادارات کل استان، معاونت سرمایه‌گذاری حضوری مراجعه نمایید.

    برای درخواست خدمت از طریق سامانه به پرتال سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بخش خدمات الکترونیک مراجعه نمایید.

    اعلام نحوه تحویل خدمت:

    “معرفی نامه بانکی” از طریق پست به آدرس بانک عامل مورد نظر ارسال خواهد شد، پیشنهاد میبرای تحویل خدمت بعد از دریافت پیامک  به آدرس متقاضی ارسال گردد.

    چنانچه معرفی نامه بانکی برای متقاضی محترم صادر شود از طریق تماس تلفنی به فرد مذکور اطلاع داده می‌شود که یا خود و یا نماینده متقاضی جهت دریافت نامه اقدام نماید و یا از طریق پست به بانک عامل ارسال می‌شود .

ارتباط با مسئول خدمت

معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی فارس

ساختمان مرکزی

بولوار مدرس

خانم دوستدار حسینی