سمینارمدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری برگزار شد

با بیش از۱/۸ میلیارد ریال اعتبار،ساختمان ضلع شمالی خانه تاریخی نصیرالملک در دست مرمت

سومین سمینار تخصصی گردشگری در سالن همایش های هتل پارس با سخنرانی سید محمد هادی نیرومندحسینی مدرس و سخنران انگیزشی حوزه گردشگری با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری در محل سالن همایش های هتل بین المللی پارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس نیرومندحسینی ، با طرح این عنوان که ارتباط ویژه با مشتری در فرهنگ ما از قبل وجود داشته و به آن نام “ارباب رجوع” را داده ایم عنوان کرد: برپایی نمایشگاه، یکی از روش های رایج در صنعت گردشگری است که منابع را به هم وصل می کند تا به محصولات قابل فروش تبدیل شوند.

وی در ادامه از مبحث مدیریت ارتباط با مشتری سخن گفت و قدرت این مقوله را در برآوردهای ارتباطی چنان برشمرد که از نتایج آن در توسعه حوزه های مختلف گردشگری میتوان بهره مند شد.

نیرومند حسینی همچنین از انقلاب های بزرگ دنیا ، که به انقلاب مشتری منتهی شدند و درآن روش جلب مشتری را در ابعاد مختلف بررسی میکنند، اشاره کرد.

وی در بخش دیگر از صحبتهای خود به مقایسه شرایط دیروز و امروز بازار گردشگری ایران پرداخت و به این نتیجه رسید که مشتری هزاره سوم با قابلیت هوش بالا به دنبال مواردی مثل تنوع طلبی،دریافت سریع پاسخ و کارایی و خدمات با کیفیت می باشد.

وی خاطر نشان کرد: شناسایی رضایتمندی و یا عدم رضایت گردشگران ورودی به کشور، ما را در راه خدمات رسانی بهتر و توسعه صنعت گردشگری یاری خواهد کرد.

گزارش خبری روز

شب فرهنگی فارس در برج میلاد