شرح وظایف معاونت توسعه مدیریت
کارشناس پاسخگو
نام و سمت مسئول | داخلی |
آقای کریم محمد حسینی مسئول امور اداری |
321 |
خانم رضایی نیا | 315 |
خانم فتوحی مهر | 314 |
آقای علیرضا زارع | 316 |
خانم فیروزمند |
317 |
خانم محزون | 318 |
آقای رحیم زارع | 338 |
نماینده بیمه تکمیلی | 529 |
آقای حمیده مسئول رفاه کارکنان |
530 |
سامانه ها
زمینه های فعالیت
رییس اداره امور منابع انسانی و پشتیبانی
شرح وظایف :
برنامه ريزي و تقسيم كار بين كاركنان تحت سرپرستي
كمك به جمع آوری و ارایه آمار و اطلاعات در خصوص سازمان و تشکیلات، پست های سازمانی، ضریب اشتغال و سایر شاخص های اداری و استخدامی استان
كمك به جمع آوری و طبقه بندی قوانین و مقررات، بخشنامه ها و دستورالعمل های مرتبط با امور اداری و استخدامی، منابع انسانی، ادارهکل و ساختار تشکیلاتی، امور رفاهی و نظایر آن
بررسی، تحلیل و ارایه گزارش های تخصصی لازم حسب مورد
بررسی، تحلیل و ارایه شاخص های مربوط به مدیریت منابع انسانی ادارهکل
بررسی، تحلیل و اظهار نظر در خصوص امور اداری نظیر اجرای طرحهای طبقه بندی مشاغل، ارزشیابی مشاغل، حقوق و دستمزد، تشکیلات، ارزشیابی تسهیلات رفاهی
ارایه طرحهای تخصصی برای توزیع امکانات و تسهیلات، تشکیل تعاونی ها، بیمه های تکمیلی، و نظایر آن به مقام مافوق
شرکت در جلسات حسب مورد و تبیین و توضیح راهکارها و طرحهای ارایه شده
اجرای طرحهای ارزیابی امتیازی مشاغل در چارچوب قوانین و مقررات و ارایه به کمیته و کمیسیون های ذی ربط
بررسی و مطالعه در خصوص نو آوری ها در مدیریت منابع انسانی، هم چنین فناوری ها و اثرات تکنولوژی در مدیریت
امور اداری وکارگزینی
شرح وظایف :
- نظارت بر اخذ و استخراج آمار و اطلاعات منابع انسانی از پرونده های اداری و استخدامی یا از سیستم های کامپیوتری حسب اطلاعات و شاخص های مورد نیاز
- تهیه احکام کارگزینی نظیر استخدام، انتصاب، ارتقا، خروج از خدمت، بازنشستگی، مرخصی و نظایر آن ها براساس صورتجلسات کمیته و با رعایت مقررات مربوط
- انجام امور مربوط به بیمه و رفاه کارمندان
- ثبت ورود و خروج پرسنل و رسیدگی به آن
- شرکت در جلسات مختلف آموزشی و تصمیم گیری
- ارایه نظرات و پیشنهادات در خصوص احتساب سوابق تجربی، دوره های آموزشی، تخصیص پست های سازمانی و نظایر آن
- بررسی، تحلیل و اظهارنظر در خصوص امور اداری نظیر اجرای طرحهای طبقه بندی مشاغل، ارزشیابی مشاغل، حقوق و دستمزد، تشکیلات، ارزشیابی تسهیلات رفاهی
- جمع آوری و طبقه بندی قوانین و مقررات، بخشنامه ها و دستورالعمل های مرتبط با امور اداری و استخدامی، منابع انسانی، سازمان و ساختار تشکیلاتی، امور رفاهی و نظایر آن
- جمع آوری و ارایه آمار و اطلاعات در خصوص وضعیت نیروی انسانی ادارهکل از نظر کمی و کیفی برحسب جنسیت، تحصیلات، مشاغل و.....
- تهیه و تدوین برنامه های اجرایی آموزشی دوره های مصوب میراث فرهنگی،گردشگری، صنایع دستی و هنرهای سنتی استان
- نیازسنجی آموزشی بخش در سطح استان و ارایه نتایج به سازمان مرکزی
- برنامه ریزی و فراهم آوردن تمهیدات لازم به منظور اجرای دوره های آموزشی میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و هنرهای سنتی در چارچوب طرح های مصوب
- تهیه و تنظیم گزارش های لازم در خصوص نحوه اجرای دوره ها و نتایج نظر خواهی از شرکت کنندگان در دوره های آموزشی
- همکاری در انجام امور مربوط به برگزاری آزمون توجیهی و جامع
- تهیه و تدوین آمار و اطلاعات مربوط به فارغ التحصیلان دوره های آموزشی.
فرم ،فرایندها و ضوابط اجرایی
- درخواست گواهی اشتغال یا بازنشستگی
- درخواست اعمال مدرک تحصیلی
- 1درخواست اعمال مدرک تحصیلی
- 2درخواست اعمال مدرک تحصیلی
- برقراری عائله مندی یا اولاد
- برقراری حقوق وراث یا وظیفه بگیر
- درخواست کمک هزینه ازدواج فرزند -کارمند و بازنشسته
- درخواست کمک هزینه ازدواج -کارمند
- درخواست کمک هزینه فوت -کارمند
- درخواست کمک هزینه فوت-بازنشسته
- درخواست گواهی معرفی به وام
- درخواست گواهی کسرازحقوق
- درخواست ضمانت
- درخواست ارتقای رتبه
- درخواست کسر ساعت کاری بانوان دارای شرایط خاص