معاونت توسع مدیریت
معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی
محسن امینی

محسن امینی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استان فارس

مدیر دفتر معاونت

آقای همایونی  داخلی 300

  • تلفن های مستقیم گویا

    37273248

    37273245

    37273269

  • شماره مستقیم معاونت:37274118
Image
Image
Image
شرح وظایف معاونت توسعه مدیریت

کارشناس پاسخگو

توسعه منابع انسانی و رفاه
 نام و سمت مسئول  داخلی

آقای کریم محمد حسینی

مسئول امور اداری

شرح وظایف رییس اداره منابع انسانی

 321

 خانم رضایی نیا

شرح وظایف کارشناس مسئول امور اداري و آموزش

 315

 خانم فتوحی مهر

شرح وظایف کارشناس ارزیابی عملکرد

 314

 آقای علیرضا زارع

کارشناس کارگزینی

 316

 

317

خانم محزون 

کارشناس کارگزینی

 318

آقای رحیم زارع

کارشناس حقوق و دستمزد

339
 نماینده بیمه تکمیلی  223

آقای روانشاد

مسئول رفاه کارکنان

222

زمینه های فعالیت

توسعه منابع انسانی و رفاه

    رییس اداره امور منابع انسانی و پشتیبانی

شرح وظایف :

برنامه ريزي و تقسيم كار بين كاركنان تحت سرپرستي

كمك به جمع آوری و ارایه آمار و اطلاعات در خصوص سازمان و تشکیلات، پست های سازمانی، ضریب اشتغال و سایر شاخص های اداری و استخدامی استان

كمك به جمع آوری و طبقه بندی قوانین و مقررات، بخشنامه ها و دستورالعمل های مرتبط با امور اداری و استخدامی، منابع انسانی، اداره­کل و ساختار تشکیلاتی، امور رفاهی و نظایر آن

بررسی، تحلیل و ارایه گزارش های تخصصی لازم حسب مورد

بررسی، تحلیل و ارایه شاخص های مربوط به مدیریت منابع انسانی اداره­کل

بررسی، تحلیل و اظهار نظر در خصوص امور اداری نظیر اجرای طرحهای طبقه بندی مشاغل، ارزشیابی مشاغل، حقوق و دستمزد، تشکیلات، ارزشیابی تسهیلات رفاهی

ارایه طرحهای تخصصی برای توزیع امکانات و تسهیلات، تشکیل تعاونی ها، بیمه های تکمیلی، و نظایر آن به مقام مافوق

شرکت در جلسات حسب مورد و تبیین و توضیح راهکارها و طرحهای ارایه شده

اجرای طرحهای ارزیابی امتیازی مشاغل در چارچوب قوانین و مقررات و ارایه به کمیته و کمیسیون های ذی ربط

بررسی و مطالعه در خصوص نو آوری ها در مدیریت منابع انسانی، هم چنین فناوری ها و اثرات تکنولوژی در مدیریت

امور اداری وکارگزینی

شرح وظایف :

  1. نظارت بر اخذ و استخراج آمار و اطلاعات منابع انسانی از پرونده های اداری و استخدامی یا از سیستم های کامپیوتری حسب اطلاعات و شاخص های مورد نیاز
  2. تهیه احکام کارگزینی نظیر استخدام، انتصاب، ارتقا، خروج از خدمت، بازنشستگی، مرخصی و نظایر آن ها براساس صورتجلسات کمیته و با رعایت مقررات مربوط
  3. انجام امور مربوط به بیمه و رفاه کارمندان
  4. ثبت ورود و خروج پرسنل و رسیدگی به آن
  5. شرکت در جلسات مختلف آموزشی و تصمیم گیری
  6. ارایه نظرات و پیشنهادات در خصوص احتساب سوابق تجربی، دوره های آموزشی، تخصیص پست های سازمانی و نظایر آن
  7. بررسی، تحلیل و اظهارنظر در خصوص امور اداری نظیر اجرای طرحهای طبقه بندی مشاغل، ارزشیابی مشاغل، حقوق و دستمزد، تشکیلات، ارزشیابی تسهیلات رفاهی
  8. جمع آوری و طبقه بندی قوانین و مقررات، بخشنامه ها و دستورالعمل های مرتبط با امور اداری و استخدامی، منابع انسانی، سازمان و ساختار تشکیلاتی، امور رفاهی و نظایر آن
  9. جمع آوری و ارایه آمار و اطلاعات در خصوص وضعیت نیروی انسانی اداره­کل از نظر کمی و کیفی برحسب جنسیت، تحصیلات، مشاغل و.....
  10. تهیه و تدوین برنامه های اجرایی آموزشی دوره های مصوب میراث فرهنگی،گردشگری، صنایع دستی و هنرهای سنتی استان
  11. نیازسنجی آموزشی بخش در سطح استان و ارایه نتایج به سازمان مرکزی
  12. برنامه ریزی و فراهم آوردن تمهیدات لازم به منظور اجرای دوره های آموزشی میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و هنرهای سنتی در چارچوب طرح های مصوب
  13. تهیه و تنظیم گزارش های لازم در خصوص نحوه اجرای دوره ها و نتایج نظر خواهی از شرکت کنندگان در دوره های آموزشی
  14. همکاری در انجام امور مربوط به برگزاری آزمون توجیهی و جامع
  15. تهیه و تدوین آمار و اطلاعات مربوط به فارغ التحصیلان دوره های آموزشی.