

شرح وظایف معاونت توسعه مدیریت
کارشناس پاسخگو
نام و سمت مسئول | داخلی |
آقای کریم محمد حسینی مسئول امور اداری |
321 |
خانم رضایی نیا |
315 |
خانم فتوحی مهر |
314 |
آقای علیرضا زارع کارشناس کارگزینی |
316 |
|
317 |
خانم محزون کارشناس کارگزینی |
318 |
آقای رحیم زارع کارشناس حقوق و دستمزد |
339 |
نماینده بیمه تکمیلی | 223 |
آقای روانشاد مسئول رفاه کارکنان |
222 |
نام و سمت مسئول | داخلی |
آقای مهندس پیتام مسئول واحد فناوری اطلاعات شرح وظایف کارشناس فناوری اطلاعات |
118 |
خانم احمری خدمات الکترونیک |
236 |
خانم زندبار کارشناس آمار |
235 |
آقای پیتام کارشناس سخت افزار و شبکه |
235 |
آقای مهندس تاجبخش کارشناس نرم افزار |
235 |
نام و سمت مسئول | داخلی |
دبیرخانه
خانم م.قاسمی
|
631 |
کارپردازی
|
نام و سمت مسئول | داخلی |
آقای حقیقی
|
430 |
آقای داریوش خالویی
|
430 |
آقای رحیم محمدی کوچی داخلی226
نام و سمت مسئول | داخلی |
رییس امور مالی آقای سلطانی |
226 |
امین اموال آقای جوکار |
305 |
حسابدارو امور مالی
|
|
آقای حمیدی جهرمی ذیحساب |
333 |
خانم ا.رحمان سنایش مدیر دفتر ذیحسابی |
330 |
دیوان محاسبات-آقای فروتن | 124 |
نام و سمت مسئول | داخلی |
آقای عسگری-آقای کاظمی |
341 |
آقای بشارت |
336 |
آقای رحیم زارع داخلی 338
نشانی کارشناسان
سامانه ها
زمینه های فعالیت
رییس اداره امور منابع انسانی و پشتیبانی
شرح وظایف :
برنامه ريزي و تقسيم كار بين كاركنان تحت سرپرستي
كمك به جمع آوری و ارایه آمار و اطلاعات در خصوص سازمان و تشکیلات، پست های سازمانی، ضریب اشتغال و سایر شاخص های اداری و استخدامی استان
كمك به جمع آوری و طبقه بندی قوانین و مقررات، بخشنامه ها و دستورالعمل های مرتبط با امور اداری و استخدامی، منابع انسانی، ادارهکل و ساختار تشکیلاتی، امور رفاهی و نظایر آن
بررسی، تحلیل و ارایه گزارش های تخصصی لازم حسب مورد
بررسی، تحلیل و ارایه شاخص های مربوط به مدیریت منابع انسانی ادارهکل
بررسی، تحلیل و اظهار نظر در خصوص امور اداری نظیر اجرای طرحهای طبقه بندی مشاغل، ارزشیابی مشاغل، حقوق و دستمزد، تشکیلات، ارزشیابی تسهیلات رفاهی
ارایه طرحهای تخصصی برای توزیع امکانات و تسهیلات، تشکیل تعاونی ها، بیمه های تکمیلی، و نظایر آن به مقام مافوق
شرکت در جلسات حسب مورد و تبیین و توضیح راهکارها و طرحهای ارایه شده
اجرای طرحهای ارزیابی امتیازی مشاغل در چارچوب قوانین و مقررات و ارایه به کمیته و کمیسیون های ذی ربط
بررسی و مطالعه در خصوص نو آوری ها در مدیریت منابع انسانی، هم چنین فناوری ها و اثرات تکنولوژی در مدیریت
امور اداری وکارگزینی
شرح وظایف :
- نظارت بر اخذ و استخراج آمار و اطلاعات منابع انسانی از پرونده های اداری و استخدامی یا از سیستم های کامپیوتری حسب اطلاعات و شاخص های مورد نیاز
- تهیه احکام کارگزینی نظیر استخدام، انتصاب، ارتقا، خروج از خدمت، بازنشستگی، مرخصی و نظایر آن ها براساس صورتجلسات کمیته و با رعایت مقررات مربوط
- انجام امور مربوط به بیمه و رفاه کارمندان
- ثبت ورود و خروج پرسنل و رسیدگی به آن
- شرکت در جلسات مختلف آموزشی و تصمیم گیری
- ارایه نظرات و پیشنهادات در خصوص احتساب سوابق تجربی، دوره های آموزشی، تخصیص پست های سازمانی و نظایر آن
- بررسی، تحلیل و اظهارنظر در خصوص امور اداری نظیر اجرای طرحهای طبقه بندی مشاغل، ارزشیابی مشاغل، حقوق و دستمزد، تشکیلات، ارزشیابی تسهیلات رفاهی
- جمع آوری و طبقه بندی قوانین و مقررات، بخشنامه ها و دستورالعمل های مرتبط با امور اداری و استخدامی، منابع انسانی، سازمان و ساختار تشکیلاتی، امور رفاهی و نظایر آن
- جمع آوری و ارایه آمار و اطلاعات در خصوص وضعیت نیروی انسانی ادارهکل از نظر کمی و کیفی برحسب جنسیت، تحصیلات، مشاغل و.....
- تهیه و تدوین برنامه های اجرایی آموزشی دوره های مصوب میراث فرهنگی،گردشگری، صنایع دستی و هنرهای سنتی استان
- نیازسنجی آموزشی بخش در سطح استان و ارایه نتایج به سازمان مرکزی
- برنامه ریزی و فراهم آوردن تمهیدات لازم به منظور اجرای دوره های آموزشی میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و هنرهای سنتی در چارچوب طرح های مصوب
- تهیه و تنظیم گزارش های لازم در خصوص نحوه اجرای دوره ها و نتایج نظر خواهی از شرکت کنندگان در دوره های آموزشی
- همکاری در انجام امور مربوط به برگزاری آزمون توجیهی و جامع
- تهیه و تدوین آمار و اطلاعات مربوط به فارغ التحصیلان دوره های آموزشی.
واحد آمار و فناوری اطلاعات
شرح وظایف
- تهیه و به روز نگه داشتن شناسنامه تجهیزات رایانه ای، شناسنامه نرم افزارهای موجود به منظور ساماندهی اطلاعات تجهیزات موجود در واحدها
- نظارت بر روند خرید تجهیزات رایانه ای شامل:
دریافت یا تکمیل فرم درخواست خرید تجهیزات رایانه ای
بررسی کارشناسی علت نیاز خرید تجهیزات رایانه ای و تأیید یا عدم تأیید نیاز
تأیید فاکتورها از نظر فنی و مطابقت با لیست تجهیزات و بررسی قیمت و اعلام نظر احتمالی در زمینه قیمت ها
کنترل فنی تجهیزات خریداری شده از نظر تطبیق با فاکتورهای تأیید شده
- مشارکت و نظارت یا اقدام در فرایند تعمیرات سخت افزاری
- نصب سیستم عامل ها و نرم افزارهای جانبی، آنتی ویروس و....بر روی رایانه های موجود در واحد
- تشخیص عیوب سخت افزاری سیستم ها و رفع عیب تجهیزات در حد آموزش های داده شده
- نظارت بر فرایند ارسال تجهیزاتی که نیاز به تعمیر دارند( مانند: چاپگر) به شرکت های طرف قرارداد و کنترل کیفیت تعمیر تجهیزات
- مطلع بودن از هرگونه تغییر و تحول نرم افزاری و ارایه گزارش های فنی مربوطه
- همکاری با مدیران سازمان برای بهتر شدن شرایط کاربری نرم افزار
- انتخاب، نصب و راه اندازی نرم افزارهای موردنیاز
- تهیه گزارش های فنی مربوط به اقدامات کاری به صورت مستمر
- داشتن فایل شرکت های رایانه ای دارای مجوز از مراجع ذیصلاح و خریداری اقلام از شرکت های مزبور.
انجام سایر امور مرتبط.
تشکیلات و تحول اداری
شرح وظایف :
- مطالعه، بررسی و ارایه پارادایم ها، رویکردها، اصول مبانی و مفاهیم مرتبط با سازمان و مدیریتهای بخشها و ارکان سازمان
- تهیه و تنظیم مجموعه هدف، وظایف و پستهای سازمانی مربوطه و پیشنهاد آن به مقامات ما فوق به منظور پیشنهاد به سازمان
- تهیه شرح وظایف پستهای سازمانی با همکاری واحدهای ذیربط.
- انجام مطالعات مستمر به منظور حل مشکلات سازمانی با ارایه روشهای نو و ساده.
- انجام امور مربوط به شوراها و کمیسیونهای تحول اداری حسب مورد
- نظارت و پیگیری مصوبات و بخشنامه هایی که در راستای ایجاد تحول سازمانی به تصویب مراجع ذیصلاح رسیده و ابلاغ گردیده است.
- بررسی مستمر پستهای سازمانی و تطبیق با ردیفهای سازمانی مورد عمل واحدها
- هماهنگی و همکاری به منظور استخراج پستهای سازمانی بلاتصدی جهت اخذ مجوز استخدامی و نقل و انتقال کارکنان
- مطالعه و بررسی مداوم وظایف سازمانی به منظور برنامه ریزی و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز
- مطالعه و بررسی و همکاری در طبقه بندی مشاغل.
- انجام سایر امور مرتبط.
کارپردازی
شرح وظایف:
- اخذ برنامه کار از مسؤولین مربوط.
- درخواست و دریافت تنخواه از مسؤولین ذیربط.
- اقدام لازم برای استعلام بها از مراکز و بنگاههای مربوط.
- گزارش استعلام بهای به عمل آمده از مراکز خرید به مسؤولین با ارایه نمونه کالا، اسناد و پیش فاکتورهای لازم
- استعلام بها قبل از خرید اجناس و گزارش آن به مافوق.
- اقدام لازم برای تهیه و تدارک کالا، اجناس، مواد و تجهیزات، طبق برنامه و استانداردهای تعیین شده با نظر مسؤولین ذیربط.
- اقدام برای ترخیص کالا و اجناس از گمرک در صورت لزوم طبق برنامه و با نظر مسؤولین.
- تنظیم صورت مجلس در صورت نواقص کالا در هنگام ترخیص.
- تحویل کالا، اجناس و مواد تدارک دیده شده به انبار و دریافت رسید.
- تهیه و تنظیم اسناد مالی مربوط و ثبت و ضبط موارد در دفاتر یا سیستم رایانه.
- تشکیل پرونده و بایگانی اسناد و مدارک تدارکات
- واریز تنخواه گردان به حساب های مربوط پس از اتمام مبلغ و تسویه حساب
- دبیرخانه
-
شرح وظایثبت خلاصه مشخصات و جریان نامه های صادره و وارده
- ثبت موضوع و شماره نامه های وارده و صادره در دفتر اندیکس با سیستم مکانیزه
- توزیع نامه ها به مدیران و کارشناسان حسب دستور مقام مافوق
- بازبینی ضمائم نامه های وارده و صادره
- ارسال نامه های صادره به مبادی آنها از طریق نامه رسانی با پست
- بایگانی نامه ها و مدارک پیوست آنها با توجه به دستورالعمل بایگانی در پرونده های مربوط و دقت در حفظ و نگهداری آنها
- ارائه سوابق و مدارک مورد نیاز واحدها به کارشناسان و مسئولین ذیربط در چارچوب ضوابط و دستورالعمل های مربوط
- پاسخگویی به واحدهای تابعه و ارباب رجوع در مورد صدور، ارجاع و پیگیری نامه ها
- کنترل امور ثبت و صدور مکاتبات وصولی و ارسال در سیستم های دفتری و رایانه
- تفکیک و طبقه بندی اسناد و مدارک و تهیه نسخ پشتیبان به طور ادواری
- نگهداری و بایگانی سوابق، مدارک، مکاتبات طبق روش تعیین شده
رییس اداره امور مالی
شرح وظایف :
- برنامه ريزي و تقسيم كار بين كاركنان تحت سرپرستي
- مطالعه و بررسی موازین و ضوابط بودجه سالانه، قوانین و مقررات مالی
- بررسی و کنترل اسناد هزینه در انطباق با قوانین و مقررات
- کنترل اسناد هزینه استان در قالب ضوابط بودجه
- بررسی و کنترل کلیه محاسبات اسناد بر اساس موازین و مقررات ذی ربط
- بررسی حسابهای بانکی، حساب عملکرد بدهکاران، بستانکاران، پیمانکاران، بانک ها، سپرده ها و ضمانت نامه های بانکی
- بررسی دفاتر مالی، سیستم های مالی و گردش عملیات مالی
- بررسی دریافت و پرداخت ها در انطباق با قوانین و مقررات مربوط
- بررسی قراردادهای مالی در انطباق با مقررات و موازین ذی ربط
- تهیه گزارش های تخصصی از نقدینگی به صورت ادواری
- تهیه گزارش از میزان درآمدها به تفکیک منابع مربوط
- اقدام در تهیه و ارایه تراز عملکرد های مالی، تهیه خلاصه حساب های ماهانه و خلاصه حساب های نهایی
- انجام امور مربوط به برگزاری مناقصه و مزایده در انطباق با قوانین و مقررات مربوط.
- شرکت در جلسات مربوط به حوزه کاری اداره مالی
-
حسابدار و امین اموال
َشرح وظایف :
- دریافت اسناد و مدارک مالی و بازبینی و کنترل آنها.
- انجام محاسبات و کنترل ارقام و اقلام اسناد.
- ثبت و ضبط عملکردها در دفاتر مالی و یا سیستمهای رایانه طبق نظر مسؤولین ذیربط.
- رسیدگی و کنترل حساب های مالی و دفاتر مالی طبق نظر مسؤولین.
- دریافت اسناد و مدارک اموال و دارایی ها.
- تشکیل پرونده، بایگانی سوابق و حفظ و نگهداری پرونده ها براساس روش های تعیین شده.
- نصب برچسب کالا، ذکر مشخصات
- تهیه و تنظیم فرمها و جداول مربوط به اموال و کالاهای تحویلی و اخذ رسید در صورت لزوم.
- ثبت و ضبط صورت موجودی اموال و داراییها در دفاتر مربوط یا سیستم رایانه.
- بررسی و گزارش اموال مستعمل، خارج از رده، بازدید از آنها و تهیه گزارشهای لازم.
- حذف اموال مستعمل، خارج از رده و اسقاطی از دفاتر سیستمهای مالی طبق نظر مسئولین.
- تنظیم لیست اموال و ارایه گزارش آن به ذیحسابی و در نهایت ارایه گزارش اموال هر شش ماه به امور اقتصادی و دارایی
انجام سایر امور مرتبط
بودجه و اعتبارات
شرح وظایف :
- جمع آوري آمار و اطلاعات لازم در خصوص درآمد ها و منابع آنها، مواد هزينه و مباني پرداختها و نيز طرح ها، پروژهها و برنامههاي در حال اجرا
- بررسي و مطالعه قوانين، مقررات و نظام بودجهريزي در سازمان
- بررسي و مطالعه قوانين و مقررات عمومي بودجه، نظير قانون بودجه، قانون برنامه پنج ساله توسعه كشور و تبصره هاي بودجه
- بررسي، مطالعه و شناخت راهكارهاي افزايش درآمدهاي سازمان
- برآورد و پيش بيني اعتبارات و هزينه ها در هر سال مالي در چارچوب ضوابط مقرر
- تهيه و تدوين بودجه سالانه در قالب روش هاي تعیین شده متناسب با برنامه ها، فعاليت ها و تحولات
- پيشنهاد بهنگام بودجه هاي سالانه و پيگيري و عنداللزوم دفاع براي تصويب اعتبارات
- تخصيص اعتبارات در قالب موازين مربوط و در مقاطع زماني تعيين شده بر حسب نقدينگي و ابلاغ اعتبارات
- نظارت مستمر بر عملكرد بودجه جاري، و نحوه جذب اعتبارات در ارتباط با پیشرفت کار
- گردآوری و طبقه بندی مصوبات، طرح ها و خط مشی های توسعه نظام در ارتباط با وظایف و فعالیت های اداره کل استان
- بررسی و حصول اطلاع از شیوه ها، فنون و تکنیک های نظارت، کنترل و مدیریت پروژه
- بررسی و مطالعه گزارش های پیشرفت طرح ها و برنامه ها در انطباق با اهداف آنها
- ارایه گزارش های تخصصی لازم از پیشرفت و نحوه اجرای برنامه ها و فعالیت های در دست اجرا
- اظهار نظر در خصوص اختصاص اعتبارات با توجه به میزان پیشرفت طرح ها و برنامه ها
- تهیه گزارش، نمودار، جداول و پیش نویس مکاتبات
- انجام سایر امور مرتبط.
فرم ،فرایندها و ضوابط اجرایی
- درخواست گواهی اشتغال یا بازنشستگی
- درخواست اعمال مدرک تحصیلی
- 1درخواست اعمال مدرک تحصیلی
- 2درخواست اعمال مدرک تحصیلی
- برقراری عائله مندی یا اولاد
- برقراری حقوق وراث یا وظیفه بگیر
- درخواست کمک هزینه ازدواج فرزند -کارمند و بازنشسته
- درخواست کمک هزینه ازدواج -کارمند
- درخواست کمک هزینه فوت -کارمند
- درخواست کمک هزینه فوت-بازنشسته
- درخواست گواهی معرفی به وام
- درخواست گواهی کسرازحقوق
- درخواست ضمانت
- درخواست ارتقای رتبه
- درخواست کسر ساعت کاری بانوان دارای شرایط خاص