


محسن امینی
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی
مسئول دفتر :آقای همایونی: داخلی300
- شماره گویای اداره کل:37274011
- شماره مستقیم معاونت:37274118
کارشناس پاسخگو
نشانی و شماره ارتباط با کارشناسان
نشانی
بولوار مدرس -روبروی خیابان فضیلت -اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی فارس
طبقه اول--
تلفن مستقیم:37274118
-------------------تلفن گویا:37274011
شرح وظایف معاونت توسعه مدیریت
سامانه ها
پیشخوان مکاتبات ارباب رجوع
سامانه های خدمات پرسنلی
زمینه های فعالیت
ذیحسابی و امور مالی
رییس اداره امور مالی
شرح وظایف :
- برنامه ريزي و تقسيم كار بين كاركنان تحت سرپرستي
- مطالعه و بررسی موازین و ضوابط بودجه سالانه، قوانین و مقررات مالی
- بررسی و کنترل اسناد هزینه در انطباق با قوانین و مقررات
- کنترل اسناد هزینه استان در قالب ضوابط بودجه
- بررسی و کنترل کلیه محاسبات اسناد بر اساس موازین و مقررات ذی ربط
- بررسی حسابهای بانکی، حساب عملکرد بدهکاران، بستانکاران، پیمانکاران، بانک ها، سپرده ها و ضمانت نامه های بانکی
- بررسی دفاتر مالی، سیستم های مالی و گردش عملیات مالی
- بررسی دریافت و پرداخت ها در انطباق با قوانین و مقررات مربوط
- بررسی قراردادهای مالی در انطباق با مقررات و موازین ذی ربط
- تهیه گزارش های تخصصی از نقدینگی به صورت ادواری
- تهیه گزارش از میزان درآمدها به تفکیک منابع مربوط
- اقدام در تهیه و ارایه تراز عملکرد های مالی، تهیه خلاصه حساب های ماهانه و خلاصه حساب های نهایی
- انجام امور مربوط به برگزاری مناقصه و مزایده در انطباق با قوانین و مقررات مربوط.
- شرکت در جلسات مربوط به حوزه کاری اداره مالی
-
حسابدار و امین اموال
َشرح وظایف :
- دریافت اسناد و مدارک مالی و بازبینی و کنترل آنها.
- انجام محاسبات و کنترل ارقام و اقلام اسناد.
- ثبت و ضبط عملکردها در دفاتر مالی و یا سیستمهای رایانه طبق نظر مسؤولین ذیربط.
- رسیدگی و کنترل حساب های مالی و دفاتر مالی طبق نظر مسؤولین.
- دریافت اسناد و مدارک اموال و دارایی ها.
- تشکیل پرونده، بایگانی سوابق و حفظ و نگهداری پرونده ها براساس روش های تعیین شده.
- نصب برچسب کالا، ذکر مشخصات
- تهیه و تنظیم فرمها و جداول مربوط به اموال و کالاهای تحویلی و اخذ رسید در صورت لزوم.
- ثبت و ضبط صورت موجودی اموال و داراییها در دفاتر مربوط یا سیستم رایانه.
- بررسی و گزارش اموال مستعمل، خارج از رده، بازدید از آنها و تهیه گزارشهای لازم.
- حذف اموال مستعمل، خارج از رده و اسقاطی از دفاتر سیستمهای مالی طبق نظر مسئولین.
- تنظیم لیست اموال و ارایه گزارش آن به ذیحسابی و در نهایت ارایه گزارش اموال هر شش ماه به امور اقتصادی و دارایی
انجام سایر امور مرتبط
توسعه منابع انسانی و رفاه
مرکز فناوری و اطلاعات و ارتباطات و تحول اداری
امور پشتیبانی
امور حقوقی و املاک
امور شهرستان ها
برنامه ریزی و بودجه
دبیرخانه ستاد اقامه نماز و شورای امر به معروف و نهی از منکر
فرم ،فرایندها و ضوابط اجرایی
ذیحسابی و امور مالی
توسعه منابع انسانی و رفاه
مرکز فناوری و اطلاعات و ارتباطات و تحول اداری
امور پشتیبانی
امور حقوقی و املاک
امور شهرستان ها
برنامه ریزی و بودجه
دبیرخانه ستاد اقامه نماز و شورای امر به معروف و نهی از منکر
فرم های مالی و اداری
فرم های مالی
فرم های اداری
لطفا نظر خود را در مورد این خدمت اعلام فرمایید:
نظر شما درباره خدمات الکترونیک ارائه شده در سایت چیست؟
- بروزرسانی:20220411.